dijous, 21 de maig del 2015

Anacridium aegyptium. Llagosta

Anacridium aegyptium. Llagosta.

  Sols de pensar amb el "llangosto", que és  com popularment li diem a Castelló em venen calfreds,  tremolors que em recorren tot el cos. No fan cap mal a les persones, ja ho sé, ni ataquen , ni piquen, però tinc una sensació extranya quan els veig, cap animal em provoca una sensació semblant, com de fòbia, tal vegada un trauma infantil, quan el meu iaio els separava el cap i saltaven sense cap.
 La meua vida ha estat prou lligada amb els llangostos, a l'hort els perseguia, ja que  tallaven les bajoqueres i les plantetes acabades de transplantar i era una plaga, però mai els agafava en la mà.
 En aquest cas aquest exemplar l'he vist al camí d'Orpesa a Torreblanca.  Segons sembla  el que distingeix l'espècie  són els seus ulls rallats.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada